Jobbintervju på onsdag!

Idag när vi satt i skolan och väntade på att Italienskan skulle börja (vilket var helt bortkastad tid eftersom läraren inte dök upp) ringde min telefon. Den som ringde jobbade på TGI Friday's och frågade om jag fortfarande var intresserad av jobbet dom hade (som jag för övrigt sökte för mindre än en vecka sedan). Självklart, vill verkligen ha ett jobb. Hursomhelst har jag nu en jobbintervju redan på onsdag! Har sen jag komm hem suttit å kollat upp vad man ska tänka på när man går på jobbintervju. Har ju aldrig vart på nån förut. Eftersom det stog att det är bra att fråga frågor om jobbet/företaget har jag också spenderat tid med att "plugga Friday's". Vet inte hur mycket av det jag kommer komma ihåg sen men.. :P Har iaf lärt mig att TGI står för "Thank God It's" (nu vet du, Erika, som bara allmänt påpekade att hon inte visste det tidigare ;)) Men SHIT vad nervös jag har blivit nu! Nån som har några tips om vad man bör tänka på under jobbintervjuer, berätta ;)

Idag hade vi en såndär MEGATRÅKIG introduktionslektion till Svenska B. Tycker Christina skulle passa som präst, hon är nämligen bra på att predika ;) Antar att det är ett måste inför en kursstart, men iallafall :P Tråkigt var det. Efter SV kunde man ha dragit eftersom ITA läraren inte kom, men nej man satt i en timme å 20 min å vänta! Åkte efter det å käka på donken å sen hem till sandra. Nu ska jag äta (tredje inlägget i rad jag ska käka :P)

Over n Out
*kurr kurr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0