Sista dagen på lovet

Så var det sista dagen på lovet och därmed skolstart imorgon. Vanligtvis brukar sista dagen på lovet vara en lite deprimerande dag, men för en gångs skull så stämmer det inte. Anldeningen till det är att det händer så mkt roliga saker i höst och vinter! Ska ta och radda upp det jag kommer på för tillfället!

Hammerfall på Grönalund 24/8 (okej, kanske räknas som sommar, men ändå)
Venus Doom med HIM släpps den 19/9
Dark Passion's Play med Nightwish släpps den 28/9 (okej, är inte ett jättefan av Nightwish men :P)
Takida intar Arenan den 1/10
Crashdïet släpper äntligen nya skivan "The Unnatractive Revolution den 3/10 (extremt efterlängtad från min sida)
Crashdïet spelar på Klubben den 18/10
Frankrike vecka 44! :D (Detta betyder tyvärr att jag missar Sonata Arctica den 31/10, men jag överlever ;))
Nightwish spelar på Arenan den 4/12

Så trots att skolan börjar igen händer det mycket kul. Sen har ju även Shrek 3 bioprämiär 31 augusti ;)

Over n Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0