Sjukare än jag?

Igår var jag med Ecko i stort sett hela dagen. Eftersom jag är på jakt efter en skinnjacka var vi och kolla i lite affärer. Började i Gamla Stan eftersom dom har rea i affären där dom säljer skinnjackor där, men hittade ingenting som var "min stil". Gick sen in till T-Centralen (eftersom det finns en affär med skinn och mocka jackor där) men den var ännu värre. Jackorna var mycket fulare där och dessutom mycket dyrare (kan ha berott på att det inte var rea där?) Hur som helst så åkte vi sen in till Odenplan till en Second Hand affär med bara skinn kläder (samt väskor och lite skor) Måste säga att skinnkläder som har varit använda är mycket snyggare än nytt. Hittade en skitsnygg jacka där men köpte den inte eftersom alla mina pegar skulle vara slut då. Väntar istället på att jag ska få resten av min lön (som borde komma nästa vecka, Jeeei!) och hoppas på att den finns kvar. Annars fanns det en till jättesnygg, fast den var dyrare än den andra. Hursomhelst så har jag absolut ingen aning om var den affären låg eftersom jag inte har nåt lokalsinne alls. Efter det åkte vi hem till mig och gjorde i stort sett ingenting  resten av dagen. Kollade på lite filmer å satt och prata. Väldigt intressant dag va? :P

Nån kanske undrar över titeln på inlägget och jag har kommit dit nu. Vaknade inatt vid 2 tiden av att det var för varmt så jag gick ut på balkongen en stund. När jag stog där såg jag 2 killar komma joggande helt nakna! Den ena sa nåt om att dom hade joggat 2 km nu (till den andra alltså, inte till mig. Tror inte dom såg mig) Visst jag får sjuka ideér och ryck ibland, men skulle inte få för mig att dra iväg och jogga naken. Sjukare än jag? Kommentar. Undrar hur man kan komma på en sån idé från första början.

Idag har vart ännu en "göra ingenting med Ecko" dag.Tyvärr blev jag övergiven fär typ en timme sen när han var tvungen att dra till jobbet. Jobb är någonting jag verkligen vill ha! Spelar inte så stor roll vad det är, bara jag får ett! Nån som har ett jobb till mig? ;) Jag har iofs sökt en massa jobb, (över internet) men det känns inte som om jag kommer få nåt av dom. Det är nog bättre att gå runt och fråga själv, men jag är för feg för att göra det :P

Sitter för tillfället och lyssnar på Sonata Arctica (satte mig egentligen vid datorn för att svara på frågor till Historian som jag glömde göra under vårterminen, men det verkade för ansträngande) och dom är verkligen SÅÅ bra!
Kolla på det här klippet http://www.youtube.com/watch?v=R9rZRZVdLnI Låten heter "Kingdom for a heart". Dock inte min favoritlåt med bandet, men väldigt bra. Gillar du Nightwish borde du gilla Sonata också eftersom dem spelar liknande musik ^^ Kan även påpeka att bandet "Epica" spelar liknande musik.

Ska dra å käka nu eftersom min mage har börjat protestera ljudligt den senaste halvtimmen :P

Over n Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0