Blaha

Idag har jag gjort absolut ingenting. Stannade hemma från skolan pga illamående och huvudvärk (misstänker att illamåendet kommer från för lite sömn i kombination med stress). Kollade på några avsnitt från första säsongen av vänner när jag vaknade för att sedan tvinga i mig lite frukost. Huvudvärk blev bättre, satte mig framför datorn för att jag skulle jobba lite på resan till trafiken men sen orkade jag helt enkelt inte ta tag i det. Har sen dess suttit och bläddrat fram och tillbaka mellan olika grupper på last.fm i brist på annat. (Samtidigt som musik självklart spelas i bakgrunden, idag mainly Crashdïet och Pain). Också loggat in ett pat gånger på en community jag hittade tidigare i veckan, http://www.agonyzone.com/ heter den. Har fått ett fåtal allmänt ointressanta GB inlägg men inget annat. :P Sitter nu och funderar på om jag ska ta och läsa en bok eftersom det var ett tag sen jag faktiskt gjorde det (räknar inte med Harry Potter på svenska nu eftersom jag hade läst den på engelska) Har ett par böcker jag inte hunnit/orkat läsa ännu.. Tror jag skippar läsandet och sätter igång tvn istället ;)

Dagens citat (tänkte skriva in citat framöver om ett bra sådant på nåt sätt dykt upp under dagen)

"Man är lite trött på den här jävla Action rocken som har funnits i dom senaste," inte fan vet jag" sju åren, De är bara skit. Fan, pretentiösa solon som man misslyckas med är fan coolare,,fan slänga guran runt halsen så man ramlar omkull är fan ballare, än att stå där med guran långt nere och kort klippt jävla hår."
/Dave Lepard (RIP)
Det är iaf mer underhållande när nån ramlar ;)
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Charming man

ha en trevlig helg! ;D

2007-12-14 @ 16:29:56
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0