Inte lika blaha

Mår mycket bättre idag än vad jag gjorde igår. Illamåendet är borta iom att jag inatt sov hela 9 timmar! De senaste 2 veckorna ungefär  tror jag att jag har sovit mellan 3-5.5 timmar per natt. Det som max. Så mystery solved med illamåendet ;). Har även mirakulöst nog nästan blivit helt återställd från problemet med att inte ha nån röst. Det hjälper att sitta å hålla käften ett dygn (inte för att man har nåt annat val när man inte kan prata) Däremot så har jag för tillfället ingen aptit och har därmed inte ätit knappt nånting under helgen, ska försöka tvinga i mig lite mat så småningom. Läget med huvudvärken är för tillfället inte allt för bra, misstänker att det har med ätandet att göra. Handleden e pretty much the same, kan bero på att jag gått runt utan bandage större delen av dan så här långt, p jag e inte särskilt försiktig av mig om man säger så. Ska till skolan imorrn iaf å efter det in till stan med Elina på julklappsjakt eftersom det inte blev nåt i fredags eftersom båda var sjuka :P

Dagens citat kommer från boken "Liftarens guide till galaxen" vilket enligt mig är en otroligt bra bok.

"It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes."
Hela boken är fylld med vrickade repliker som denna vilket gör att boken är väldigt rolig att läsa. Ska nu faktiskt ta å leta upp boken och läsa den igen. För er som bara sett filmen å inte läst boken (Elina ;)) säger jag att boken e 3000 gånger bättre, filmen e bara skum. :)
Over n Out
//CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: Elina

Hahaha. Aa, filmen e helt värdelös, somnade ju såå...

2007-12-16 @ 18:51:32
URL: http://elinahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0