JULLOV!! :D

Finally är det efterlängtade jullovet här! Vaknade på tok för tidigt imorse, kl halv 9 när jag började 11 och har typ 3 min till skolan :S Roade meig hursomhelst med att först kollade på Fabulos life of.. på mtv, det var nåt med kändisar i London. Sen kollade jag i skolkatalogen och det ser lite kul ut, alla klasser har runt 20 personer max å så kommer vår klass på över 30 :P Hursomhelst så hände det inte så mycket i skolan, fick busskort och elevkort av Skogsmulle (mentor) för att sen gå upp till Aulan/Gympasalen för att glo på esteterna som skulle uppträda. Inget märkvärdigt enligt mig. Höjdpunkterna på avslutningarna är alltid Cyberfilmen som oftast är rolig. Tydligen så såg man mig i bakgrunden, men det tänkte inte jag på.. I filmen visade dom från när förra treorna tog studenten vilket gjorde en lite sugen på att själv ta studenten. Efter skolan åkte jag, My, Sandra, Michelle, Nike, Erika, Isabelle och Louise in till stan för att fika. Det blev fängelsehålan inne i gamla stan idag (som vanligt :S). Efter det gick vi runt på stan ett tag eftersom de flesta skulle handla julklappar. Kom nyss hem därifrån och hamnade här. Sitter för tillfället och bråkar med last.fm som av nån anledning inte vill funka :(


På lördag åker jag upp till hålan eftersom jag ska vara hos pappa över jul :) Är mycket mysigare att fira jul där än i Stockholm. Kanske tillochmed får se snö om jag har tur, haha :P Ush vad trött jag blev nu helt plötsligt... Vad man ska göra åt det återstår att se :P


Dagens citat kommer från Sandra vid en diskussion om att Erika lägger märke till detaljer.
Sandra: Du la märke till tomteluvan på cybers logga och lyktorna.
Erika ville då ha fler exempel på att hon skulle lägga märke till detaljer.
Sandra: "Du märker att jag är här"
xD

Jahapp, vet inte om jag kommer hinna skriva nåt imorrn, och sen ska jag som sagt till pappa. Men om jag inte skriver imorrn så säger jag nu..
GOD JUL till er allihopa! :D
//CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0