Lucia...

.. är det idag! Helt sjukt, bara 11 dagar kvar till julafton! Ganska lugnt på min sida eftersom jag är i stort sett helt klar med julhandlandet, har 2 st kvar att köpa å det ska jag ta hand om imorrn är meningen. Iofs var det också meningen att vi skulle julbaka idag och det blev inte av. Sen (tror jag) att det är meningen att jag ska träffa My och Louise på nyårsafton, men med min tur blir väl inte det heller av. (Okej jag erkänner, känner mig väldigt.. besviken (?) över att det inte blev nåt idag, mainly eftersom jag spenderade 45 jävla minuter att leta efter peppis-formar. Känner mig lite hatad och övergiven även fast jag vet att så inte är fallet. Dålig dag bara antar jag) Sitter för tillfället och gör absolut ingenting framför datorn. Ont i handleden har jag också vilket absolut inte gör saken bättre. Lucia för mig är i år alltså en väldigt bitter dag.

Tänkte på nyss när jag skrev "det är meningen" att det är en väldigt konstig sak att säga. Vaddå meningen? En ordföljd avslutad men en punkt? Hmm.. "Yes box" är också en konstig sak man säger. Sen att jag är en sån som allmänt hela tiden tänker på onödiga saker är en heelt annan sak, haha :P
Funderar på om jag orkar masa mig iväg å köpa julmust och kanske lite peppisar, de e ju ändå Lucia..
//CALIFORNIAWHITE inte på topp idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0