Matte nationella...

... hade jag idag för er som har missat det. :P Tror att det gick helt okej, kunde mer denna gång än förra nationella provet. Efter provet gick jag hem och sen kom Louise till mig eftersom vi skulle vänta en timme tills Nike slutade. Att vi gick om varandra så att Nike kom med bussen senare är en heelt annan sak. Hursomhelst åkte vi sen in till stan och käkade kinabuffé, gott :D Efter ett tag joinade även Michelle oss för julshopping! Köpte 3 julklappar och har numera bara 3 st kvar att köpa så det känns ganska lugnt på den fronten. Har t.o.m en idé om vad jag ev ska köpa till Elina, haha! ;) Detta blir ett väldigt kort inlägg eftersom vi snart får gäster (när blev det bestämt :S) men hursomhelst så ska vi typ käka middag å jag e fortfarande mätt från kinabuffén med det funkar väll ändå antar jag, haha :P
Har nu bestämt mig för att jag ska stanna hemma nyår istället för att åka till suomiland, var länge sen sist liksom.
Over n Out
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0