Nationella

Idag har det vart ytterligare en såndär skoldag. Började dagen med Trafik där man skulle hjärt och lungrädda en ful plastdocka. Jag hann inte så kommer få göra det på onsdag istället antar jag. Sen var det håltimme som följdes av italienska. Inget märkvärdigt hände där. Efter skolan åkte vi (jag, Louise, Erika, Sandra, Nike och Angelica) och åt på McDonken. Alltid trevligt ;) Drog efter det in till Skanstull för att träna (har faktiskt börjat få upp en rutin nu). Kör ioofs bara på uppvärmningsmaskinerna, men ändå :P Köpte efter det en loka till nationella i matte B imorrn. Tänkte köpa nåt annat oxå, typ choklad, men sen bestämde jag mig för att det är onyttigt :P Ska väl ta med ett äpple eller nåt :P Tycker VERKLIGEN inte om att ha nationella (vem fan gör det)... Hur lockande är det att sitta instängd i ett rum i 4 timmar med matte framför sig liksom.. Tror ändå att jag kan det mesta, och går provet åt helvete som förra gången så har vi så att man efteråt kan skriva prov på de moment man inte klarade för att få G under period 3. Slipper iaf göra dendär jävla statistik grejen nu eftersom jag tänkte lämna in den från förra gången jag läste kursen (betyget på den var liksom VG lär inte göra bättre ifrån mig :P)

Imorrn ska jag å Louise å julhandla så alla får helt enkelt skriva till mig å säga vad dom vill ha, haha :P
Ska ta å fortsätta plugga matte nu!
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

"hjärt och lungrädda en ful plastdocka" hahaha. Tyckte det lät kul bara. Garvade i typ 5 min... :D

2007-12-06 @ 22:20:46
URL: http://elinahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0