Byebye

Så nu har man vart in Suomiland i en vecka. Under den veckan har jag absolut inte gjort särskilt mycket. Var och bada i fredags med min moster å några kusiner. Var inte särskilt intressant men något att göra. Nu när mamma min har kommit till finland också betdyer det att jag inte längresover i sängen jag har sovit i tidigare, nej jag har blivit nerkastad på golvet. Elakt va? :P ´Det är inte golvet som gör att man inte kan sova så länge man vill utan det är alla ungar som kommer tidigt å skriker. Min kusin Jonas tillexempel skrek på vår mormor "Jag vill si på Disney" kl 10 på morron ungefär (finsk tid då, alltså 9 hemma) å hur kan man sova när ungar kommer å skriker. Alltid e det nån, endera Michelle, Linus, Jonas, Jennifer eller Martin. Barn e jobbiga!! Måste dock erkänna att Jennifer e väldigt gullig när hon sitter och sjunger för sig själv. Martin var också väldigt gullig idag när han skulle sitta å titta på Piff och Puff bredvid Michelle i stolen. Språkbegåvad är han också, han går runt och säger "Byebye" hela tiden.

Snart, Snart får jag gå på festival då det är mindre än en vecka kvar till Ankkarock nu :D Såg reklam på tv om den festivslen idag, dom slog sänder en tv i den :P

Aya, nu ska äta glass :P
Over n Out och greetings från Suomiland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0