Fördomar

Var i stan med min kusin Johanna å hennes kompis Mikaela idag (dom var här tilsammans med min moster å hennes kompis från finland över dagen) Hade kul. Många inser inte riktigt att folk faktiskt har fördomar mot storstadsfolk. Dom bor själva i småstäder där det inte bor särskilt mycket folk.  Tyvärr kommer jag inte en enda sak Johanna å Mikaela klagade över idag förutom att det är mycket folk i stockholm (Biiig surprise ;)) Hursomhelst så köpte jag en ny väska idag. :) En Friis & Company väska såklart. Fick betala 300 kr för den eftersom den var på halva priset. (Nu är Zandra lycklig :P) Skulle behöva en tur till Mediamarkt nu också å införskaffa lite fler cd skivor (och gärna säsong 2 av desperate housewives eftersom säsong 1 tog slut så snabbt)

Det finns verkligen jättemånga låtar man verkligen hatar men ändå inte kan undgå att höra (och sjunga på eftersom dom fastnar i skallen) Tänkte skriva en liten lista (i brist på annat att göra liksom :P)

¤ Måns - Work of art (eller vaf*n den heter)
¤ Ola - Natalie
¤ Iglesias (vet inte hur man stavar förnamn :P) - Do you know(?) Ping pong song
¤ Danny - blablabla Girls (bra på namn va? :P)
¤ Den där "Pokerkväll " låten (kom om ni kan osv..)
¤ Gothenburg låten
¤ Visit to VIenna (vet inte vem som sjunger)
¤ Martin Stenmark - Sjumilakliv
¤ Markoolio - Sommar utan reggea


Plus allting annat med Måns, Ola, Danny, Darin, Erik Segerstedt, Sebastian (i allmänhet folk som har fått sin karriär från idol) Sen ogillar jag Pride låten också (Cissi från idol där ;))

Nu ska jag gå och sätta nagellack på min nya väska så stenarna på kronan håller bättre!
Over n' out! /Zandra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0