Pride låten

ÄNTLIGEN är det fredag vilket betyder att jag har jobbat klart å nu får vara ledig lite oxå :D:D Kommer dock inte få sova länge imorrn eftersom det kommer folk från finland över dan imorrn.. Visst de e väl kul att träffa dom, men dom kunde väl ha kommit söndag istället :P Kommer verkligen inte sakna borrarna jag har packat i 3 veckor, däremot kommer jag sakna människorna jag har jobbat med. Ska berätta lite om veckan som har gått (den har vart betydligt mer händelsarik än dom andra 2 veckor jag jobbat)

Lärde känna Mattias den här veckan (sommarjobbar andra året på Sandvik) och det är verkligen en person som är lik mej. Däremot så kan jag väl inte påstå att jag har lyckats bränna mat i mikron någon gång (hur lyckas man med det??) Det är något jag aldrig kommer att glömma.  Inte vår extreemt fina improvisation till pride låten. (som för övrigt är grymt dålig och jätteirriterande) En ful dans från vår sida hör självklart till låten. Vet inte riktigt hur vi började driva så mycket, satt liksom ner och packade borrar innan.. Hmm.. :P

Fick sluta tidigare idag, å då pratar jag inte om 20 minuter utan det handlar om 3 timmar å 30 minuter tidigare! (Med betalt fram till halv fyra, Tack Sebban för att du fixar mina tider ;))

Nu ska jag gå å äta eftersom jag inte har hunnit äta något sen jag åt lunch (vid 10 tiden idag) 
 "I'm gay and I'm proud" ^^ haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0