Dags för konsert igen snart!

Nightwish konserten is coming closer :D Den 4/12 är det dags att inta arenan! Känns som om det var jätte längesen man var på konsert sist, det var Apocalyptica den 19/10, och det är ju faktiskt över en månad sen ;) Det är verkligen jättekul att gå på konsert och jag går ju liksom på gig som jag vill se och inte bara för att gå. Det har bara blivit så att det dyker upp massa jag vill gå på hela tiden, haha :P Som vanligt blir Elina min följeslagare till Nightwish, hon är den enda jag känner som bor i stockholms området som faktiskt har i princip samma musiksmak som jag själv. Har för tillfället 5 biljetter till konserter! :D En till är på g men eftersom giget inte är föränn i maj känns det lite tidigt att fixa biljetter nu i november liksom :P
Konserter:
Nightwish 4/12 (Support Indica, om dom inte har ändrat till Pain istället)
The Black Crusade 11/12 (Machine Head, Arch Enemy, Dragonforce, Shadowsfall (I think) Trivium)
Rest In Sleaze (In memory of Dave Lepard) 18/1 (Gemini Five, Sharp, Foxey, The Initiated, Alter Egon, Sleazy Trash)
Korn 4/2 (Support Flyleaf och Deathstars (I think))
HIM 14/2
Ska ev även gå på Kamelot, Firewind å nåt band till den 1/5! :D

Idag har jag gått på stan och kollat lite efter julklappar men hittade ingenting.
Over n Out
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag vet, vi två har ju så jävla bra musiksmak! Hehe, mm lite tidigt att köpa biljetter till konserten i maj, vi väntar tills januari iaf. :P

2007-11-29 @ 21:18:11
URL: http://elinahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0