Falska förhoppningar

Idag träffade jag Sofia. Vi började med att dra till Luma för att kolla på Adidas outlet affär men vi hitta inget där. Däremot så fanns det knasiga vantar som satt ihop med varandra, det fanns tummar men´där det skulle ta slut satt dom fast med "den andra" vanten. Har aldrig sett såna förut, det var hysteriskt roligt. Vi åkte hursomhelst sen in till t-centralen och fikade på "kofi" vilket verkligen är ett jättemysigt café :) Gick sen och kollade lite på julmarknaden för att sen gå och kolla på skor. Såg ett par stövlar inne på Wedins som såg jätteroliga ut, dom hade dragkedja på båda sidorna! Haha såg helskumt ut :P

Fick sms av Elina att dom hade sagt på Bandit att Pain ska vara förband till Nightwish på deras gig på Arenan nästa vecka. Blev glad eftersom Pain är bra men det är inte Indica som jag har hört spelar förband. Var tvungen att kolla på nån hemsida om förband men hittade ingenting om nånting på Nightwish hemsida så bestämde mig  för att kolla Pains istället. Där stod det att han är i Irktusk (eller nåt åt det hållet iag) den 4e när giget är. Synd tycker jag, men dom kanske har ändrat det och inte hunnit uppdatera hemsidan. Man kan alltid hoppas liksom :)

Idag kom skolfotona, sådär 2 månader efter att vi tog dom :S Väldigt lång tid. Har iaf sett bilder där jag ser värre ut, haha :P
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0