Hejhopp

Det är enormt tråkit att vara sjuk! Inte bara det att det är jobbigt, men man missar allt kul! Igår var tex erika och några till från klassen och käka kinamat! Jag vill verkligen ha kinamat, har inte ätit det på jättelänge, och bara för att jag var sjuk missade jag det :( Började nästan gråta (eller inte, men de e kul att överdriva :P) Låter som en sjuk sak att haka upp sig på, men jag PMSar så man ska va glad att jag inte har skällt ut någon, haha :P Ska ta det lugnt nu under helgen så jag blir frisk. (Eller, okej, imorrn för på söndag har jag min konfagrupp och de e bara var tredje vecka så det känns som om man inte kan missa det bara för att man e lite förkyld)

På måndag ska jag iaf (troligtvis) in till stan med Ida. Det var jättelänge sen vi hittade på nåt. Skumt eftersom vi typ e grannar :P Behöver hursomhelst köpa lite saker; Present till Elina, benvärmare, vantar och kludd :P
På tisdag ska jag träffa Elina, det var snack om att gå på bio, men man vet aldrig riktigt vad vi bestämmer oss för att göra :P

Hörde för ett par dagar sen att Crashdïet e med i nya numret av "OKEJ" och var ju tvungen att köpa tidningen, bara för att liksom. Intervjun med dom var hursomhelst allmänt ointressant, massa saker jag redan visste. Men man fick iaf en poster, haha :P Skulle hursomhelst nyss bara för sakens skull kolla in några bilder på bandet på OKEJs hemsida, men man var tvungen att registrera sig, så jag testade det. Sen gick det inte att logga in så det fick vara :P Vad gör man liksom? :P

Ska nu i brist på annat gå å se på Musikbyrån på SVT 2!
//CaliforniaWhite

R.I.P David Hellman!
Rest in Sleaze på Nalen den 18 Januari i hans minne, C ya there? ;) <3
Band som spelar: Gemini Five, Sleazy Trash, The Initiated, Foxey, Sharp (tror de va så) och Alter Egon (acoustic)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0