Helgen

I fredags åkte jag till min pappa :D När jag satt på bussen påväg till slussen hörde jag en tant säga till en gubbe (om mig) "Det där är en såndär rockhora". Och här kommer gamla och säger att ungdomar är så otrevliga. Fukk off kärring! Hursomhelst så var vi och firade Mikke som fyllde år. Ska berätta något hysteriskt roligt som jag å Mikke såg när vi stog ute på deras balkong. Det var en gubbe som kom ut från ICA med matkassar och gick och satte in dom i sin bil (en vit saab) Sen gick han tillbaka med vagnen och gick fram till den vita mazdan som stog i närheten av hans bil. Han försökte låsa upp dörren med nyckeln men det gick ju (såklart) inte. Då  tog han upp en extranyckel ur sin plånbok och testade med den, men den funkade inte heller. Eftersom det inte funkade försökte han öppna dörren ändå och den var olåst. När han nästan hade satt sig i bilen verkade det gå upp för honom att det inte var hans bil. Han gled snabbt ut igen och kollade sig omkring för att se om någon hade sett (han såg inte oss eftersom vi stog på balkongen) Man tycker att han bode kommit på nåt tidigare eftersom han tidigare hade lämnat matkassar, men nej :P haha

Har även kollat på film hos pappa (Mikke hade bränt ner litte nya filmer som vi lånade) och den första vi såg var "Codename: The Cleaner" som handlade om en kille som hade tappat delar av minnet. Han fick reda på att han jobbade som städare på ett företag men var själv övertygad om att han var hemlig agent. Jätterolig! Såg även på filmen 1408. Den var.. skum! Fast ganska bra ändå.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu men något annat än att blogga iaf :P
/7CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0