Rubrik

Idag började jag skolan kl 10 vilket var var skönt, då fick man sova till 9 iaf :) Hände inget intressant i skolan, hade bara trafik och Italienska. Efter skolan skulle jag ha träffat Elina, men hon kunde inte. Istället följde jag med Sandra hem till henne och väntade på att en rörmokare skulle komma å fixa toan. När vi väntade hjälpte jag henne lite med en samhällsläxa vilket jag tycker var väldigt snällt med tanke på att jag inte ens läser sam B. Vi drog sedan till stan för att kolla på skor. Hittade ett par skor på Din Sko. Eller, okej, Sandra hittade dom åt mig, såg dom inte först eftersom dom stod så långt ner :P Har även gjort syntest till körkortstillståndet och det visade att jag inte är blind, haha :P

Sitter nu och lyssnar på Epica som är ett power-metal band från Nederländerna typ. Dom är braa, haha :P Hade glömt bort att jag hade musik med dom, så man kan säga att jag återupptäckte dom idag ;)

Har för tillfället inget mer att berätta, ska ta och leda reda på sladden som kopplar digitalkameran till TVn eftersom pappa har beordrat mig att visa bilder från Frankrike (som för övrigt finns upplagda på min bilddagbok; http://restinsleaze.bilddagboken.se mellan den 27e okt och 3e nov)
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0