Snöööö

Sitter för tillfället hemma eftersom vi fick sluta tidigare från ekonomin. Planen var att plugga matte vilket jag ska göra den timme jag har kvar innan gympan börjar. Har lustigt nog prov imorrn. Suck.

Det är numera snö ute och det är väl mysigt. Om det är minusgrader villsäga eftersom det annars bara blir slask. Värre är att jag inte har hunnit köpa nya vinterskor och det blir därför endera mina vanliga skor (gympaskor) eller ett par enormt fula kängor som gäller idag när jag ska in till stan med Elina. Hmm, vet inte vilket jag föredrar, fula skor eller att förstöra mina andra skor och frysa om fötterna..

Ska nu som sagt plugga matte en timme, kulit värre. Not :P haha
Over N Out
//CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0