Tandläkarn

Ush vad jag hatar att gå till tandläkarn! Var där idag och nu känns det som om hela käken håller på att ramla ur (okej kanske inte riktigt men jag brukar alltid överdriva ;)) Det värsta är nog att sitta å vänta innan man får gå in, jag hatar det verkligen! Suck. Efter tandis var det dags att dra till skolan för Italienska provet. Tror att det gick ganska bra, något slarvfel kanske med det kändes som om jag kunde det mesta. Annars är det inte hela världen eftersom jag har fått mvg på de båda prov vi har haft tidigare. Efter skolan drog jag in till skanstull eftersom jag har bestämt mig för att jag ska ta och komma igång med träningen. Har använt mitt gymkort en gång tidigare sen jag köpte det för flera veckor sen så det var nog dags. Sen drog jag hem och nu sitter jag här och lyssnar på Ozzy Osbourne.
Dags att plugga lite till historia förhör jag har imorrn. Första Världskriget >_<
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0