Ännu en fyndig rubrik!

Kom (ganska) nyss hem. Har vart på förhandsvisning av filmen "Mr Woodcock" med Louise :D Filmen var ganska bra, inte jättebra, men inte heller dålig. Nästan hela biosalongen på park var fylld av folk. Innan bion var vi å käka på donken å jag måste säga att folk har lite skumma matvanor. (Klagar inte på nåt sätt, jag har en del skumma matvanor själv) Efter bion kom Louises pappa och hämta oss vilket betydde att jag fick skjuts hem. Annars hade jag inte vart hemma föränn vid 12 typ.

Zandra VILL VILL VILL till outlet på gärdet! Ska kanske dit imorrn bitti om Skogsmulle är sjuk, men bara för att man vill något så kommer det självklart inte bli så. Suck. Näe nu ska jag gå å lägga mig å sova. (Iaf göra nåt annat än att blogga, haha)

http://restinsleaze.bilddagboken.se !

Over n Out!
/Zääta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0