Brist på rubrikfantasi

Nu när de snart e höstlöv är det klart att man får massa i skolan. Nu när jag verkligen borde plugga till ekonomiprovet är det absolut nödvändigt att blogga. Tänkte lite igår på om jag kunde komma på ett band på varje bokstav i alfabetet (utom å,ä och ö, så det engelska alfabetet) Jag tröttnde hursomhelst redan vid bokstaven B, men tänker göra ett "bandalfabete" nu istället :P (intressant liv jag har, I know ;))

Apocalyptica*
Baby Jane*
Crasdïet*
Dio*
Epica*
Finntroll*
Guns N' Roses*
Hanoi Rocks*

Indica
Jimmy eat World
Kamelot*
LA Guns*
Mötley Crüe*
Nightwish*
Opeth
Panzer Princess*
Queens of the Stone Age
Ratt*
Sonata Arctica*
Takida*
Underworld

Vains of Jenna*
W.A.S.P*
X
Har inget på X..
Y Finns det inte ett band som heter Yellow nånting? haha
Zan Clan
*
Band jag lyssnar på, haha

Näe nu ska jag fortsätta med ekonomipluggandet.
Over n' Out!
/Zäääta

Kommentarer
Postat av: Zandra

Xandria finns det ett band som heter!! Nu har jag bara Y kvar, haha :P

2007-10-24 @ 23:54:16
URL: http://restinsleaze.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

finns det inte ntt band som heter X-japan, och så finns ju yellowcard ^^

lyssnar inte på nått av dom dock

2008-10-18 @ 11:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0