Taizé resan is comin closer!

Har vart i kyrkan hela dan idag. Först hade jag konfisar mellan 9.30 och 15 (fast sen tog det massa tid att städa också). Efter det drog jag och 3 andra ungdomsledare till sickla för att äta något eftersom vi kl 18 skulle vara tillbaka i kyrkan för förträff inför frankrike resan. Så man kan säga att jag har vart i kyrkan mellan 9.30 och 20.00 idag! Blev däremot riktigt taggad inför resan, har inte riktigt fattat hur snart det är vi ska åka :)Måste börja packa, haha :P

Åt för övrigt en riktigt god kladdkaka idag! Konfisarna skulle ha med sig kakor och någon hade tagit med sig den troligtvis godatse kladdkaka jag mågonsin ätit! Kladdig på samma sätt som frödinges fast mycket godare :)Mummmmms :D

Over n Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0