Energi

Helskum dag igår. I skolan gick jag (som vanligt) omkring som i dvala. Efter skolan åkte jag, Erika å Sandra in till Mediamarkt (köpte som vanligt en cd-skiva, tror inte jag vart där nån gång utan att göra det :P) och då blev jag lite piggare. När jag å Sandra åkte därifrån efter att ha ätit blev jag jättetrött helt plötsligt. Hem till Sandra, började kolla på film innan jag skulle träffa Elina, fortfarande jättetrött. Däremot när jag träffa Elina fick jag helt plötsligt jättemycket energi från ingenstans. Detta höll i sig hela kvällen vilket gjorde att jag inte gick å la mig förän vid halv 3- 3 imorse. Tur säger jag bara att vi hade sovmorgon idag :P

Jag tycker att det kan bli oktober! (på tal om ingenting) Oktober e en bra månad i år, 3 konserter, ett efterlängtat skivsläpp och resa till Frankrike. Sen fyller jag ju såklart år också men de är ändå inte den mest efterlängtade dagen :P 1/10- tAKiDA på Arenan, 3/10- Crashdïets "The Unattractive Revolution" släpps, 4/10 Zandra 17 x) , 18/10 Crashdïet på Klubben, 19/10 Apocalyptica på Arenan (Fatta jag kommer va trött den 20e) och 27/10 avresa till FRANKRIKE! :D:D Alltså, en bra månad! Varför inte bara hoppa september helt? ;)

Ska klippa mig imorgon, men har ingen aning om vad jag ska göra med håret.. Har hört från flera håll att jag borde klippa lugg, men jag vet inte.. Tycker de är ganska jobbigt att ha lugg.. Å andra sidan ser man inte min höga panna lika tydligt om jag har lugg.. Hmm.. Sen har jag ett annat problem förutom frisyren; Hårfärgen. För tillfället har jag ingen direkt hårfärg och de ser inte bra ut. Jag vet inte om jag vill färga håret blont eller brunt. Tror att det lutar mer åt det sistnämda men vii får se.
Nu ska jag äta glass.

Over n Out
Zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0