Finnen

Så har man klarat av ännu en tisdag. Tisdagar är verkligen min absoluta hat dag! Hursomhelst, idag hade vi ekonomiprov. Det gick faktiskt ganska bra. Skrev inte värdeminskning på ett ställe men tydligen kan man skriva avskrvning också och jag tror att det var det jag skrev. På engelskan idag skulle vi framföra våra "role play". Man skulle spela upp en rättegång och jag var den misstänkte. Tyvärr dök inte "min" försvarsadvokat upp så jag fick försvara mig själv. Vi hade knappt förberett nånting utan skulle improvisera. Jag hade ju inte räknat med att jag skulle ställa frågor utan bara svara på dem så frågorna blev lite.. jaa konstiga... Vittnet skulle ha en massa katter och jag skulle fråga om katterna. Jag hade tänkt ut nånting jag skulle fråga men det försvann och frågan blev typ: "Vad tycker dina katter om den misstänkte". Sen började jag skratta och "vittnet" börja skratta. Eftersom vi inte riktigt var klara med framtränadet såg jag inte riktigt allt som hände i publiken, men jag e ganska säker på att dom också skratta. Jag är jätterolig, verkligen. Skrattar fortfarande åt min egen dumhet :P

Hursomhelst så har finnen kommit hit nu. Han heter för övrigt Antte men jag tycker de e roligare att helt enkelt däga finnen. :P Han är iallafall helskum. Vet inte riktigt om det är på ett positivt eller negativt sätt än. Har sen jag kom hem idag blivit erbjuden whiskey 3 gånger.. Är inte ens säker på om han skämtar eller om han är allvarlig. Det enda jag vet är att han för tillfället e aningen jobbig :P Hmm... Tänkte faktiskt börja skriva på trafikuppsatsen idag men sen kom jag på att jag inte har nån aning om vad jag ska skriva om och så har jag ett jävla skit historiaprov på fredag samt vägmärkestest imorron. Säger bara en sak.. SUCK!! Aya, har iallafall konsert på måndag att se fram emot. :D

Sen har ju Crashdïet signering av nya skivan på onsdag nästa vecka. Får jag inte nån med mig (nån betyder vanligtvis elina) så går jag själv. Tänker inte missa signering en gång tilL!!!

jappjapp

Over n Out!
/Catchy little Clementine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0