Hålan

Kom ganska precis hem från Hålan (aka Gimo) där min pappa bor. Har verkligen inte gjort nånting intressant i hålan, beror mycket på att det inte finns nånting alls att göra där. Satt och pluggade i stort sett hela lördagen (javet! extremt deprimerande liv, men de va inte direkt så att jag hade nåt bättre för mig). Fick ganska mycket gjort utom ena svenska läxan eftersom jag inte har fått det häftet. Erika har vart snäll nog att skanna in det å skicka åt mig, men det blir för suddigt för att läsa och datasnille som jag är vet jag verkligen hur man ska fixa det.. Så imorrn blir Christina inte glad på mig när hon får veta att jag inte gjort läxan, hon tar ju inga ursäkter heller.. Suck.

Såg filmen "The number 23" i helgen. Den är helskum och absolut inte lika bra som jag trodde den skulle vara. Filmen i sig var helt okej, men ju närmre slutet man kom desto mer spårade den ur. Däremot så fick jag pappa att köpa "Blades of Glory" till mig! :D Det måste vara en av de roligaste filmerna jag nånzin sett. ^^

Jag skulle kunna sova. Skumt, klockan är bara halv 6 och är skittrött. Kan bero på att jag knappt sovit nåt inatt och att jag har åkt buss halva dan (okej 3 timmar, men de känns som halva dan)

Egentligen hade jag ingenting att berätta i dethär inlägget eftersom jag har glömt vad det var jag tänkte skriva. Menmen..

Over n Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0