tAKiDA tAKiDA tAKiDA!!!

Idag har jag vart på stan med Sandra och Nike :) Gått och kollat mest på skor vilket blev aniingen tröttsamt efter ett tag eftersom vi kollade på stövlar och jag använder inte stövlar :P Köpte däremot röda örhängen eftersom jag har tagit 2 hål till och det ser konstigt ut om jag har olika färger på plupparna :P Sen köpte jag en GNR T-Shirt och svart nagellack eftersom mitt var slut.

Den 30e september är det idag vilket betyder att det imorgon är 1a oktober! Då ska jag med Sandra och Elina och se tAKiDA och det ska bli riktigt roligt! (Som ni kanske förstod att jag tycker genom ruriken på inlägget)

På torsdag är det min födelsedaag! ^^
Hejhopp

Over n Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0