"Vi är invinkare"

F*n vad jag hatar HISTORIA! Okej ämnet i sig kan vara ganska intressant men idioten jag har till läraren gör det nästan oumbärligt! Har prov på fredag och visst de måste man ju ha. Men vi ska ha prov på massa olika områden samtidigt, bland annat fanska- och industriella revolutionen och Sverige på 1700 talet. Varför inte dela upp det till 2 prov iaf?? Har suttit större delen av helgen med Sandra för att svara på de 54 industuderingsfrågor vi fått. Kommer så alla vet inte kolla på nåt annat än dessa, bara svaren blev på 10 A4. Ju längre tid det tog att svara på frågorna desto tröttare blev man vilket resulterade i att jag inte åkte hem utan sov i Bandhagen.

Idag var en betydligt roligare dag än igår, som tur var! Vi hade konfa upptakt idag och fick då reda på vilken grupp man ska vara ledare för under hösten/våren. Jag fick torsdagsgruppen (jeiii) som åter igen blir en liten grupp med fler ledare än konfirmander. Hursomhelt var alla grupper tillsammans idag. Jag och Jonas tog på oss uppgiften att "guida" konfirmanderna rätt.(vilket var in i kyrkan vilket inte borde vart så svårt att fatta. Menmen) Varje grupp som kom fick först frågan om de var konfirmander och sen informationen att "Vi är invinkare" av Jonas. Sen var man ju tvungen att tillägga att det är okej att sitta längst fram. Det var däremot bara 2 personer som lyssnade på detta.

Åkte efter upptakten till forum för att köpa hårfärg coh sitter därför nu med nyfärgat brunt hår. Men var fan tvungen att göra nåt med håret innan skolfotot imorgon. Den enda frågan som kvarstår är; vad ska jag ha på mig? ;)

Dagz att läsa "Popcorn"

Over n Out!
/Brunetten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0