Tillbaka online!

Om det är nån som har missat det har min dator vart ur funktion den senaste veckan men nu är den åter igång å funkar som den ska! Weheii!

Idag har jag jobbat hela dan vilket jag även gjorde igår. Allt har gått bra, lite väl lite att göra då vi var hela 3 st som skulle göra det jag vanligtvis gör helt själv på förmiddan. Satt med Denice å löste ett korsord i DN (Det var inte alls "upp till 13" ;)) Jobbade sista dagen för iaf den här månaden, kanske får nån helg i framtiden också, hehe :P

Igår efter skolan var jag hemma hos Sandra. Gjorde egentligen inte så mkt, åt mat å slötitta på tv typ. Kollade även igenom London bilderna. (Saknar ni det lika mycket som jag?)
Hade egentligen inget särskilt intressant att berätta utöver att datorn funkar igen!
Over n Out!!
//// Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0