Merry x-mas...

.. or that's what people say at x-mas right?
Dagen innan julafton och fortfarande noll julkänsla. Suck, is it supposed to be like this?

Igår var en sjyst dag iallafall, trots att jag hade (och fortfarande har) ont i princip överallt. Började med att träffa S. Gick runt i stan lite och pratade om nyår och försökte komma på hur det blir. I stan såg jag massor av dom som vart på Hanoi-giget i förrgår. Hamnade sen hemma hos henne å slappa framför tv:n. På kvällen träffade jag M och gick på bio. Filmen som sågs var YesMan (fyi, med Jim Carrey). Filmen var inte superbra, men den var sevärd och hade sina ljusa stunder.

Idag har jag inte gjort nåt särskilt. Kollade på lite ur säsong 3 av Desperate Housewives och roade mig sen med att dammsuga lägenheten samt slå in julklappar. Thrilling, right?

Dead, Jail or Rock N Roll.. Nut much o' rock n' roll today, Dead är en bättre beskrivning

Over N Out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0