Trött dag

Imorse hade jag vad jag tyckte var en välförtjänt sovmorgon (ja, trots mina lediga måndagar). Däremot har jag vandrat  runt mer eller mindre som en zombie hela dan känns det som. Har helt och hållet vart i min egen värld å tänkt på en massa saker, bland annat hur mycket det egentligen suger att gå i skolan. Man lever bara en gång å man ska använda halva livet till tråkit plugg. Vad är meningen med det egentligen? Jo, man blir ingeting annars. Men måste man verkligen bli nånting då? Vem säger att man inte kan prestera utan att plugga massa saker som man ändå inte kommer ha nån uns av användning av i framtiden? Vad har hänt med att bara ta dan som den kommer och bara leva?? Jag har iaf idag kommit fram till att jag inte ska plugga vidare direkt efter gymnasiet, jag vill leva lite också. Dehär kan man faan inte kalla leva! Alla dessa krav och alla dessa måsten! Nej jag är inte aalls EXTREMT skoltrött för tillfället!


Har däremot haft en ganska trevlig dag trots allt jobbigt som snurrat i skallen på mig. Skrattade och pratade om fredagens utgångsplaner under nk vilket var kul. Ser framemot helgen, behöver slappna av och ha lite kul. Efter skolan följde jag med Nicole in till stan en snabbis eftersom hon skulle köpa leggings. Jag gillar Nicole, hon e lite som jag. Eller, jag är som Nicole fast i vår grupp (Nikes beskrivning). Jag är glad att jag går samhälle faktiskt, det känns nämligen lite som om naturarna inte träffar så många andra än sig själva. Eller, aa, samma grupp liksom. Jag känner att jag pratar med olika människor varje dag, vilket jag tycker om. Men sån e jag liksom.

Nu ska jag ta de lugnt resten av kvällen. Talet + avslut av labbrapport får helt enkelt vänta till imorrn, jag orkar inte mer idag. Ska ta å dra på Black Ice på hög volym å äta lussebullar, mums :)



KEEP IT SLEAZY!
//// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: Elina

Man skulle ha levt på typ 80-talet! Verkade va lite mer avspänt då typ. Plus en massa bra music!! ;D

2008-12-09 @ 23:54:33
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0