Bio

Fick en utskällning av Elina om att jag inte bloggar tillräkligt ofta, så här kommer ett nytt inlägg :P Denna vecka har jag vart på bio 2 gånger. Först i tisdags då jag såg Sweeney Todd. Den var faktiskt bra, mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara. Sen var jag och Elina och såg Utlämnad igår. Den var inte bra alls, synd med tanke på att den verkade så bra. Man fattade inte riktigt handlingen. Igår var jag även på älvsjömässan där det var Ung Företagsamhet som gällde. Var där med Företagsekonomin, tror att det var för att Bo vill att vi ska bli lockade att läsa småföretagande B (vilket jag hade tänkt göra iallafall). Man såg en del bekanta ansikten där, några från Cyber men även från annat håll. Hittade t.o.m en som var med på resan till Taize i höstas. *Coolt* :P Köpte däremot ingenting.

Nu är det ju så att vår LONDONRESA äntligen är bokad! Den 11 Juni bär det av till London, Yeii :D Eftersom det nu blev annorlunda med storleken på rummen får väl Louise och Erika ha kul igen med att planera resan, vilket dom verkar tycka är jättekul. Jag tycker bättre om när någon annan planerar åt mig eftersom jag tycker det är ganska tråkigt att planera, får nog av det när jag har konfirmander liksom.

Sitter för tillfället och lyssnar på Hotel California med Eagles. Den är sjukt bra den låten. Väcker världens minnen från mitt konfa-läger där vi satt en massa människor i en klump och sjöng. En av ungdomsledarna spelade gitarr och vi hade jättekul. Lite nostalgi sådär en lördag morgon, haha :P
Har ingenting mer att säga (hade det egentligen inte när jag började heller, men jag gör allt för dig Elina, haha :P)
Over n Out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahaha. Gullig du är. :D
Puss

2008-02-24 @ 19:16:33
URL: http://elinahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0