Försov mig

Jaa, idag var det meningen att jag skulle till skolan och ha religion kl 8-9.50, men så vaknade jag 9.35 och då va de lite onödigt att gå till skolan. Får hursomhelst giltig frånvaro eftersom mamma var snäll nog att sjukanmäla mig eftersom jag ändå hade planerat att skolka från historian som e mellan 14 och 17. Anledningen är att jag och Elina ska och se HARDCORE SUPERSTAR ikväll :D Hardcore suportas av CRASHDÎET och LILLASYSTER. :D:DSka träffas kl 12 så måste börja göra mig iordning snart. Innan dess måste jag göra en engelska läxa. Vi ska analysera texten till en låt. Jag har valt By Your Side med Sebastian Bach (forne Skid Row sångaren för er som inte visste det).

För tillfället är min moster här och hälsar på. Fick en rolig kommentar angående gamla konsert-biljetter jag har upphänga; "Är det här till nån sorts orkestrar"? Njae, pröva rockband och du är aningen närmre ;)

Laddar upp bilder från ikväll troligtvis imorrn endera här eller på bilddagboken som vanligt :)
Over n Out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Sara

Hans röst är så härlig!

2008-02-27 @ 10:20:05
URL: http://berlan.blogg.se
Postat av: Maria

God Morgon! Hoppas du får en underbar dag!
Förresten jag har 6 stycken tävlingar i gång i min blogg nu! :)

2008-02-27 @ 10:23:17
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0