Vill ha SOMMAR!!!

Nu har jag åkt skidor, nu kan kylan försvinna och ta hit sommaren. Är trött på att behöva gå med tjocka jackor å allt annat blää. Är riktigt taggad på den här sommaren. Den kommer verkligen bli mycke mer händleserik än förra som var ganska tråkig. Först har vi ju Londonresan som är planerad till den 11-17 juni (vilket innebär ta ledigt från sista veckan i skolan). Ska bli så kul att åka iväg med tjejerna en vecka :D Sen har vi ju Peace and Love som jag ska till med iaf Elina. Vill gärna dra på nån mer festival, typ Ankkarock, också, men vet inte om jag kommer ha råd :P Sen hoppas jag på att jag ska hitta ett sommarjobb också, men då måste man ju börja leta och det låter så ansträngande :P

Idag har gjort i princip ingenting. Träffade Jonas och tog en fika och åkte sen hem igen. Visst låter det som en extremt spännande dag :P Helgen i sig har vart väldigt rolig. Fredag var jag ju hemma hos Nike och firade henne eftersom hon fyllde 18 förra veckan. Bilder därifrån finns som vanligt på min bilddagbok; http://restinsleaze.bilddagboken.se Igår träffade jag först Sandra. Vi gick först och kollade efter en present till hennes pappa och sen gick vi bara allmänt runt. På kvällen var jag på bio med min mor och såg Cloverfield. Den var konstig, men de finns betydligt sämre filmer än den.
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vill fan oxå ha sommar! HAAH..skrev nyss om det på min blogg :P

2008-02-11 @ 18:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0