"Zanni Inzane"

Nu kommer kylan och snön, efter både jul och nyår. Bara snön håller i sig till den 25e då jag ska till Romme så. Ställer skolan in romme resan i år igen kommer jag seriöst bli arg. Har liksom inte kunnat åkt skidor på över ett år tackvare det. *Håller tummarna*

Träffade idag Danny vilket var kul. Längesedan jag träffade honom sist eftersom han bor i malmö. Satt och fikade och pratade om ingenting egentligen när han bestämde sig för att jag måste ha ett glamrockar namn eller vad han nu kallade det. (Han är själv glamrockare) Efter en stunds noggrant funderande från hans sida kom han fram till att jag borde kallas "Zanni Inzane". Hmm, borde kanske börja presentera mig med det namnet :P

Pratade nyss med min mormor som ringer och kollar mig ungefär 2 ggr dagligen vilket är aaningen irriterande. När hon först fikk veta att jag skulle stanna hemma själv medan mamma åkte till suomiland verkade hon bli lite chockad. Hon verkar inte ha fattat att jag inte är 12 år gammal och faktiskt kan ta hand om mig själv.  Lite irriterad (på mig själv) blev jag när hon ringde i tisdags och frågade om det var någon musikdvd jag ville ha förutom en som jag tydligen redan skulle få. Självklart kom jag inte på nånting och det har jag fortfarande inte gjort. Suck, varför ska jag bli helt blank när det handlar om saker jag ska få om jag vill ha? Aya vad ska man göra.
Nu ska jag se på film :)
//CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0