Hej hå hej hå vi till vår gruva går

Gomorron allihopa! Eller okej, jag har vart vaken en timme redan men :P Det slog mig idag hur otroligt seg jag är på att gå upp ur sängen när jag e ledig. Hade satt klockan på väckning först vid 8 och sen halv 9 för att jag skulle gå upp då. Självklart orkade jag inte det så jag ställde om den på 9 och halv 10. Ignorerade även dessa väcningar och gick inte upp förän 10. Inte för att de gjorde nånting att jag gick upp över en timme senare än jag hade tänkt, hann göra mig iordning snabbt iallafall. Lite onödig information från min sida sådär på sommarlovet ;D

Som jag skrev i senaste inlägget var jag på bio i förrgår men Michelle, Erika och Louise. Vi såg filmen Step up 2 the Streets. Filmen var helt okej, men jag blev lite irriterad över vissa smågrejer, som att dom helt plötsligt från ingenstans fick tag på 2 ficklampor var. :P Jag var även på bio igår (nåt michelle tyckte va roligt när jag gick å våldsgästa henne lite på jobbet). Såg iallafall "Don't mess with the Zohan" med Adam Sandler. Det roliga med Sandler e att han egentligen inte alls e rolig i sina filmer längre, dom har bara blivit sämre och sämre. Tills Zohan kom då, för den var faktiskt väldigt rolig. Hade inte så stora förväntnigar så den överraskade mig ;)

Lyssnar på nya Mötley skivan
over n Out
///// Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0