Om 2 veckor åker jag till Lettland, haha

Igårkväll var jag hemma hos Nike med Nike (uppenbarligen eftersom vi va hos henne), Sandra, Michelle och Louise. Kvällen började med att vi drog ut å käka pizza (usch, har ätit för mkt pizza på sistone, får fan ta å bättra mig). Han som serverade oss var lite rolig och berättade av nån anledning att det var svårare att bära tallrikar med Calzone på än "vanliga" pizzor. Nike och Michelle drack cider där och den var inte alls god. Tacka vet jag Cola ;) Efteråt hade vi först dra till tanto å lira lite Kubb men alla andra tyckte det var kallt så vi gick tillbaka till Nike och spelade poker istället. Louise tyckte säkert vi va tråkiga eftersom ingen annan än hon ville spela om pengar :P Hände egentligen inget speciellt under poker-spelandet annat än att vi drack "Wodka" på tub. Och ja, det stog Wodka med W. Trodde den skulle va jätteäcklig men den smakade helt okej. Hade även lite cider å lite vin. När det tog slut drack vi (okej, typ bara jag) glögg eftersom de inte fanns nåt annat :P Av nån konstig anledning fick jag även namnet Zorro igår också, tror de va Sandra som kom på det. Tydligen ska jag gå å vifta fram Z:an som Zorro gör när jag kommer nånstans. Varför vet jag inte, och hur vi började prata om de vet jag inte heller.

Slutligen säger jag idag grattis Anna som fyller 18!
Over n Out
// Z
 (om nån undrade vad rubriken har med inlägget att göra så är svaret på det: Ingenting. Stämmer gör den dock :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0