Bakk from Borlänge

Så var Peace and Love 2008 över och det var SUPER KING! Hade askul verkligen! Temadagarna va lite sega men när festivaldagarna drog igång var allt värt den sega tiden och vårt äckliga tält som var nerspillt med öl, banan gegg, fågelbajs och Kalles ryggsvett ;D Bara för att jag inte har något bättre för mig ska jag skapa nån sorts lista tänkte jag ;)

Festivalens
¤ Favorit i repris: Hardcore Superstar
¤ Överraskning: Sabaton som spelade istället för Opeth som ställde in
¤ Nyupptäckt: Mimikry
¤ Bästa nationella: Måste nog säga Hardcore Superstar där också
¤ Bästa internationella: W.A.S.P och fukkin Hanoi Rocks!
¤ Bästa show: Hanoi Rocks utan tvekan!
Festivalen i helhet: FUKK YEAH!

Akter sedda:
Kaizers Orchestra
Hardcore Superstar
Sabaton
Inflames
Timo Räisinen
Miss Li
Takida
The Hellacopters
Dark Tranquillity
Plan Three
Sex Pistols
Millencollin
Neverstore
Mimikry
The 69 Eyes
W.A.S.P
Hanoi Rocks

Elina, har jag glömt nåt? ;D
Bilder kommer upp såsmåningom på min bilddagbok, orkar bara inte ta tag i det nu.
Peace and Love every1 ;D
// Z

(Fikk även en liten överraskning i form av ett VG i gympa, jag som knappt vart med på gympan i år.. Vafan tänker Kamran med ;D)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Blev det fint väder varje dag då? :P

2008-06-29 @ 23:31:00
URL: http://miiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0