Dagens

Dagens humör: trött men ganska glad
Dagens borde: Plugga, tvätta
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: eyeliner, mascara (the usual)
Dagens klädsel: Har haft en del olika kläder idag, först lång tröja + leggings, sen träningskläder och nu svarta byxor från H&M (sånna som du oxå har, Elina ;)) och ett blått linne
Dagens vill ha: Ingenting särskilt som jag har tänkt på
Dagens köp: Energi dryck och ett kort till Ida
Dagens längtan: LONDON! 4 dagar kvar!!
Dagens planer: Träna; avklarat. Idas studentmottagning snart. sen vet jag inte
Dagens fundering: Varför de va så mkt folk på gymet. Det var egentligen ganska lite folk, men varje gång jag tänkte ta en maskin var den upptagen så jag bestämde mig för att det var mycke folk :P)
Dagens tråkigaste: Blev av sms vid 7 imorse
Dagens personer: Killen som jobbar på gymet i princip varje gång jag ska träna
Dagens händelse: Frontalkrock med Joey Fox från Dynazty
Dagens låt: The Clash - London Calling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0