Första sommarlovsdagen

Nu har typ halva första officiella sommarlovsdagen för min del gått och var har jag gjort? Ingenting! Har vart hemma hela dagen, gått fram och tillbaka till tvättstugan ett par gånger men annars bara tagit det lugnt. Det förståss efter att ha sovit till halv 1. Har verkligen blivit jättesliten efter londonveckan även fast jag har haft otroligt kul! Ska försöka ta de ganska lugnt även över midsommar och komma tillbaka till mina fulla krafter så jag orkar med nästa vecka. På måndag bär det nämligen för min del av till Borlänge och Peace and Love festivalen där jag stannar nästan en hel vecka! Vi kommer ha toppenroligt Elina :D Om vi får upp tälthelvetet vill säga, gick ju så bra sist ;) För köra en shoppingrunda på lördag med inköp av nödvändigheter. Silvertejp är ett måste eftersom vi båda är ganska klantiga och lär behöva det (och det faktum att tältet redan gått sönder på ett ställe fast vi inte ens haft det ordentligt uppsatt) Hoppas hoppas hoppas det blir varmt nästa vecka! :O Får ta med mig mitt fina paraply, haha :P

Är lite småirriterad att alla betyg inte är satta ännu eftersom jag vill veta vad jag får i alla ämnen. Känner att jag inte riktigt kan släppa skolan innan jag får reda på mina betyg. Det enda betyg som har satts efter att kurserna avslutats nu är Historia B och Italienska 1. Båda var ämnen som jag visste vad jag skulle få för betyg i, det är mer typ Religionen jag går å oroar mig för, haha :P

Funderar för tillfället över om jag e pigg eller trött. Känner att jag borde dra å träna eftersom det var ett tag sen, men samtidigt känner jag mig inte riktigt på träningshumör alls. Kanske ska ta och  sätta igång med att läsa "The Heroin Diaries" istället, ett riktigt fynd som gjordes av mig själv vid en musik-film-bokaffär vid Piccadilly Circus :) Har nu iallafall bokat "Saints of Los Angeles" från cdon så jag lär få den ganska snabbt efter det att den släpps :D Märker nu att mitt inlägg egentligen inte handlar om nånting så jag ska avsluta det nu.
over n out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0