Jag har tråkit

Hade bestämt mig för att rita men det har inte blivit av. Har suttit ett tag å läst igenom gamla blogginlägg och ,åste säga att dom var betydligt längre när jag startade bloggen för typ ett år sedan. Var väl helt enkelt mer ambitiös bloggare då. Jag vill PACKA! Fick seriöst lust att börja med det nu.. Borde däremot ta och leta upp mitt pass eftersom jag inte vet exakt var det är nånstans och utan det blir min sommar pretty much förstörd, alla 3 utlandsresor skulle då inte kunna äga rum.
Okej, att göra innan London (9 dagar kvar!)

3/6 - Hålla gympalektion
4/6 - Religion redovisning sekter, möte inför Lettland 21-17/7
5/6 - Ev gå på 3ornas utspring, ev gå på bio (ingen skoola :D)
6/6 - Träffa Elina :)
7/6 - Idas student-moj
8/6 - Börja se till att allt jag ska ha till london blir rent i tid
9/6 - Italienska prov, ev börja packa lite
10/6 - Ekonomi prov, PACKA!
11/6 - LONDON LONDON LONDON!!!

Nångång under dessa dagar - Växla till pund, hitta pass, ta reda på vad min resväska väger.
Imorrn e de 8 dagar kvar. Om 2 dagar e de bara en vecka. Om 3 dagar e de under en vecka kvar. Om 4 dagar e de 5 dagar kvar och om 5 dagar 4 dagar kvar. Dagen efter det är det bara 3 dagar kvar, sen bara 2. Dagen efter då det är 2 dagar kvar e de bara en dag kvar, alltså imorgon. OM 9 DAGAR ÅKER VI!!

Ganska ovärt inlägg, i know, men som rubriken säger har jag tråkit :P
Ska ut en stund :)
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0