Midsommarafton

Idag mår jag inte bra. Inte sjuk-dåligt utan bara allmänt dåligt, vet inte ens varför vilket gör det svårt att göra något åt det. Kanske saknar London för mycket, haha :P Det kommer massa släkt hit över midsommar.. Orkar inte med släkten känner jag, men jag kan inte direkt hindra dom från att komma. Det är inte så att jag ogillar min släkt, det är bara det att jag inte har energin att vara trevlig dygnet runt för tillfället. Som tur är drar jag till Borlänge på måndag. Slipper dom även ikväll eftersom det blir ett eget midsommarfirande hemma hos Nike :D Måste börja göra mig iordning eftersom jag ska vara hos Nike vid 12, en timme innan bussen går och här sitter jag i sovkläder framför datorn. Förbättring tack ;) Förhoppningsvis börjar jag må bättre sen när jag kommer dit.
Peace
/// Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0