Peace 'n' fukkin Love!

Imorrn e de dags för sommarens enda festival för min del! Ska bli SJUUUKT roligt :D Tror däremot att minna å Es tältgrannar kopmmer hata oss ganska mycket eftersom vi har en tendens att vara ganska jobbiga att lyssna på, haha :P Var hursomhelst i stan idag och handlade lite grejer inför festivalen. Köpte en luftmadrass eftersom de e så stört jobbigt för ryggen med mitt aptunna liggunderlag. Köpte även ett ar leggings så nu lär mina leggings räcka iaf ;) Hårspray e ett måste så de fick bli en liten hårspray från Proffs också. Sist men inte minst köpte jag en Mötley Crüe "whiskey" t-shirt som jag velat ha jättelänge. Den ska ja ha på mig imorn, muhahaha ;D

Sitter för tillfället och dricker cola å lyssnar på Guns N Roses. Shitt va jag vill se dom live. Funderar på om jag har packat allt jag behöver ha med mig. Bestämt mig fför att jag har det, men kommer troligtvis packa upp allt igen iallafall eftersom jag brukar göra så. Undrar om jag fick med mig alla oanvända batterier från London.. Måste ta och kolla upp det, annars får jag ta och köpa fler imorrn. Blev lite osäker på vad ja ska ha med mig nu.. Ska ta och kolla det.
Peace
/// Z

Kommentarer
Postat av: Elina

haha japp vi kommer säkert bli festivalens mest hatade människor :P

2008-06-22 @ 18:15:14
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0