De e här rubriken ska vara va?

Mjaoh, nu har man haft ännu en skoldag. Idag var inte särskilt jobbig dag heller (tisdagar brukar annars vara hemska). Började 9 istället för 8 och hade sedan psykologi. Jag och Angelica har en tendens att typ sitta å sjunga på paykologilektionerna, vet inte hur det kommer sig.. Efter Psykologi var de dags för Ekonomi. Gjorde direktreklam-grej och satt därför i datasalen halva lektionen. Inte jättekul kanske, men hellre det än att sitta å lyssna på Bo i 3 timmar. Bo e förresten helskum. Innan lektionen var slut ringde hans telefon och han SVARADE! Vilken lärare brukar göra det lixxom? :P´Skippade gympan eftersom jag har ont i halsen.

Träffade Elina efter skolan. Gick på bio å såg Charlie Wilson's war, en otroligt DÅLIG film. Usch å blä för den. Efteråt gick vi runt i stan lite å jag köpte en svart zip-tröja som jag har tänkt köpa ett tag nu :D Supermysig. Efter det gick vi å fika på Kapris (länge sen jag var där). Kom på nåt underligt sätt in på samtalsämnet Harry Potter. Aya vi snackade Daggmaskar på tunnelbanan sen så :P Kan nån svara på vad Daggmasken är för djur förresten? Har haft en diskussion med ELina ang om det är ett blötdjur eller inte :P Och om dendär Martin som kommenterade ett inlägg som heter "Värdelösa barnprogram" typ 3 månader efter att jag skrev det läser detta; du behöver inte berätta att du tycker jag e korkad en gång till, vet redan din åsikt när det kommer till den punkten.
Hej hopp
Over n Out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Erika

Daggmaskar tillhör ringmaskarna (och det här vet jag absolut p.g.a. jag läser biologi, inte för att jag precis kollade på wikipedia :P ).

2008-03-04 @ 22:47:10
URL: http://blond007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0