Hungrig!

Sitter för tillfället i baksätet av en bil påväg ner till Malmö med Danny och hans pappa. Dom pratar om allmänt ointressanta saker så jag sitter för mig själv i baksätet med D:s dator. Är för tillfället jättehungrig men det är desvärre ca 1½ timme kvar till Jönköping där vi ska stanna för att äta. Har aldrig velat till Jönköping så mycket i hela mitt liv som jag vill nu :P Brukar inte känna en längtan efter stället :P Men med lite Disturbed som strömmar ur högtalarna funkar det ganska bra. Var smart nog att plocka med min externa hårddisk så man får med sig lite bra musik. (jag har som Elina sa, mina smarta stunder ;))

Idag har vart en ganska händelselös dag, var i skolan sen in via slussen sen hem. Hade först historia där en kille i klassen satt å stirra på mig halva lektionen. Asirriterande! Efter historian var det dags för Psykologi. Först tyckte jag lektionerna var jätteintressanta men dom är numera ganska trista. Prov har man ju på tisdag också vilket inte heller e så muntert. Struntade i företagsekonomin (Sandra å Michelle struntade faktiskt också i lektionerna, sådeså!) eftersom det förr gången verkade som om vi inte skulle göra ngt som gjorde det värt att gå på lektionen.

Kom fram till idag att Plan Three verkligen är otroligt bra! Sångarens röst får mig att rysa i hela kroppen! Synd att det bara finns 2 låtar med dom att få tag på (jag har iaf bara 2 låtar :P)
Pussar å kramar from the back of the car!
// ZANDRA
Glöm inte musikbloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0