Måndag

Idag har jag vart i skolan. Hade svenskaprov vilket jag hoppas gick bra, men man vet aldrig med Christinas prov. Efter skolan åkte jag och Sandra in till stan en snabbis. Åt först på donken och gick sedan och kollade på skor. Köpte ett par nya skor på stadium eftersom mina gamla läcker in jättemkt vatten genom ett hål i sulan. Bild på dom längre ner. Efter det åkte jag och hämtade ett paket från posten uppe på henkan. När jag hade åkt tillbaka till slussen (jag VET att jag e onödig, men orkar inte gå av i henriksdal) träffade jag på Sofia och gick runt lite på stan med henne oxå. Kom hem vid 3 tiden ungefär och hamnade då här. Har iaf vart ambitiös nog och maila de tider jag inte går i skolan (eller vad man nu ska säga) så att susanne kan boka in körlektioner till mig. Wohoo liksom ;)

skor

De var allt från mig för tillfället :)
Over n Out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0