Musikblogg

För ett par månader sen fick jag idéen att jag skulle skapa en blogg där jag skriver om musik. Den idéen glömdes snabbt bort men kom tillbaka igår när jag och Nike satt och pratade allmänt om bloggar. Eftersom jag inte har haft mycket för mig den senaste timmen bestämde jag mig för att faktiskt skapa en musikblogg. Titta gärna förbi på ZandraInzane's blogg om musik!

Idag har vart en ganska händelselös dag. Vaknade vid ett-tiden aningen bakfull. Fattar fan inte hur fan Joel lyckades övertala mig att hänga på honom å hans polare igår, särskilt inte med tanke på att jag var jättetrött redan vid 7-tiden när jag åkte från Nike. Hursomhelst, påväg hemåt var jag tvungen att kirra nya hörlurar till mp3n eftersom mina utan någon självklar anledning slutade fungera igår när jag åkte från Nike. Bestämde mig för att köpa ett par koss-hörlurar och hoppas dessa håller längre än vad mina hörlurar brukar göra. Fick ändå betala 200 för dom (kanske inte låter som supermycket, men eftersom jag inte hade räknat med den utgiften sved det som fan att betala 200 spänn!)

Ikväll ska jag ta det lugnt och stanna hemma (för en gångs skull måste jag säga, var jättelängesen jag stannade hemma en lördagkväll!). Eftersom mommo snart åker hem också så är det väl dags att stanna hemma en kväll och vara lite social.

Kan även bekräfta nu att det för mig bär av till Suomiland den 7e april! Då har ju vi Cybergymnasie:are en sådan VTFF. Ska bli kul att få komma iväg dit igen, trots att jag vet hur mycket jag brukar klaga över stället när jag ska vara där länge. Nu råkar det vara så att jag faktiskt saknar my finnish people, mest av allt min underbaraste köösiin Johanna! :D Tyvärr blir resan dit och hem med 90% säkerhet en resa jag gör ensam vilket kanske inte är så kul. Men vem tycker de e kul att åka på en ca 12 timmars resa med Viking Line helt ensam ;)
Nu ska jag käka det onyttigaste alá onyttigt, PIZZA!
Solong Sukkers!
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0