Onsdag

Har idag vart i skolan. Hade först en icke-lärar ledd religion lektion (vi har haft många sådana). Kollade först på en jättetråkig film, såg kanske 5 minuter innan jag började tänka på annat. Efter religionen fick jag vänta en timme innan jag skulle ha min första KÖRLEKTION. Under den timmen var jag faktiskt ambitiös nog att plugga Italienska eftersom vi har prov imorrn. Mindre kul. Körlektionen gick hursomhelst bra. Körde med en som heter Anna och hon var jättesnäll. Krypkörde en sträcka på Kvarnholmen (på kajen, ut genom grindarna, upp för en kort backe, ner bakom busshållplatsen, svängde runt och körde tillbaka till kajen om ni som ibland vistas här fattar vart jag menar ;))  Fick t.o.m växla upp till 2an (wow :P)

Nu är det ju så att jag inte har slutat ännu. SUCK för det. Har juh historia varje onsdag mellan 14 och 17. Så min onsdag e: Religion 8-10, köra 11-12 (har den tiden bokad varje onsdag fram till VTFF) sen Historia 14-17. Mindre kul det med. Men är ändå på ganska bra humör. :)
Nu ska jag plugga lite italienska.
Over n Out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Danny

Kul att det gick bra. :)

2008-03-05 @ 15:53:57
Postat av: Erika

Jag ska också köra med Anna :) . Har min första lektion på fredag... Scary!

2008-03-05 @ 15:57:39
URL: http://blond007.blogg.se
Postat av: Zandra

Anna va jättesnäll. Ville verkligen inte köra med Peter, haha :P Låter lite elakt kanske men :P Anna e bra :D

2008-03-05 @ 16:48:10
URL: http://restinsleaze.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0