"Påsklov"

Äntligen är man ledig ett par dagar! Befinner mig för tillfället hos min pappa uppe i Gimo (aka Hålan). Har nyss hjälpt pappa skaffa hotmail, det tog lite tid men han förstod tillslut. Men vad ska man vänta sig från en femtiplussare ;) Har egentligen inget nytt att berätta, tänkte bara allmänt skriva ett inlägg :P Senare väntar en liten tur i massagestolen på mig. Ska fan köpa en massagestol när jag flyttar hemifrån, sååå skönt!

Har idag suttit 2 timmar på bussen hit. Av nån anledning kollade ALLA som kom på bussen skumt på mig, började nästan tro att jag såg ut som ett monster :P Antar att alla tyckte jag va extra snygg idag helt enkelt ;) Pratade med Sandra när jag satt på bussen, hörde ungefär 30% av vad hon sa,men de va roligare än att sitta tyst för mig själv.
Nu ska jag se på Vänner :D
Over n Out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0