Usch å Fy fär alla jefla prov!

Jahapp då var man tillbaka i skolan igen efter vårt lilla "lov". Fan va de suger! För att sedan ha ett prov andra dagen tillbaka i skolan! Ska i och för sig kanske inte klaga eftersom vi egentligen skulle haft religionprovet för 2 veckor sedan, men det är så otroligt kul att klaga ;) Hursomhelst blir det inte lugnt efter detta prov eftersom vi redan nästa vecka har ett psykologiprov och det är på jättemycket. Psykologilärarn var lite rolig idag däremot. Vi skulle diskutera nånting i grupper idag och min grupp (Jag, Sandra och Andrej) var lite oambitiösa och hade svårt att prata om rätt ämne. Hon tolkade det som om vi inte kunde nånting alls om nånting och med en halv genomgång för oss. På lunchrasten kom hon fram till mig och frågade om jag förstod bättre nu. Jorå, var mitt svar. Det roliga är att hon frågade samma sak när jag och Michelle väntade på Louise efter att skolan slutat. Det är ganska bra ibland däremot att lärarn tror att man inte kan något eftersom man då inte blir tillfrågad under lektionen. Vanligtvis brukar hon fråga mig efter att vi har haft sådana diskussioner som vi hade idag.

Nu längtar jag till VTFF vecka 15, känner att jag behöver vara ledig ett tag. Jag vet, jag blir skoltrött redan första dan tillbaka efter en lite längre ledighet, men jag skulle verkligen behöva vara ledig. Under VTFF ska jag jue iväg till Suomiland också vilket ska bli kul. På söndagen den veckan är det dessutom dags för nästa konsert. Jag och Elina ska nämligen iväg och se Takida på Cirkus här i stockholm. Andra gången jag ser dom live. 3e gången kommer troligtvis redan i Juni när dom spelar på Peace and ove :D

På tal om Juni så är det numera endast 78 dagar kvar till den efterlängtade LONDONRESAN! Wohoo!!
Nu ska jag fortsätta (börja) plugga religon.
Over n Out
//CALIFORNIAWHITE
Kolla även in min musikblogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0