Inställda lektioner - I Like!

Ser ut att bli en bra vecka den här veckan. Inget särskilt i skolan (prov nästa fredag men de behöver man inte börja plugga till ännu :D)och sovmorgon samtilga dagar utom igår. Imorrn är Religionen inställd vilket betyder sovmorgon fram till 11 för min del. Har körlektion då så. Annars börjar jag inte förrän kl 14 med historian imorrn. På fredag är Benkt och fortbildar sig vilket betyder att "vi får bilda oss själva som vi vill" enligt Benkts mail. Det betyder hursomhelst att jag börjar 11 på fredag med :D Trevligt värre! Sovmorgon ser jag för övrigt alla tider efter kl 8 som, om nån ville veta :P En sak som förvirrar mig däremot är att det står att italienskan ska va inställd på torsdag fast Annelie sagt att vi hade läxa till då.. Hmm.. Det visar sig väl antar jag :)

Är för tillfället både trött och hungrig så jag ska ta å fixa nåt att äta och sen placera mig framför tv:n en stund :D
Peace
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0